har tråkigt!

Sitter här och sitter vid min älsklings dator. Det är inget på tvn och filmen är inte hemma på långa vägar.
Jag vet inte vad jag ska skriva men de va det roligaste jag kunde komma på att göra nu.

Idag har vi fikat, varit på ams och så har vi slagit in julklappar. Skojjigt tycker jag. Nu är det typ en vecka kvar till julafton och jag känner mig lite sorgsen eftersom att jag inte kommer att fira jul med min familj.
Men samtidigt är jag lite spänd över att fira ihop med Daniel och hans familj.
Har inte träffat min familj sen i september de är 3 månader snart saknar dom otroligt.

hmmmm......
Undra om jag gjorde rätt med att köpa den där julklappen till Daniel. Kanske kanske inte.

Jooo
På lördag är det final i dansbandskampen och jag tycker att det kommer att bli en mycket spännande afton.
Vilka tror ni kommer att vinna?
Scotts?
Larz-kristerz?
CC & Lee?
Zlips?
Bengt-Hennings?
Jannez?

Saknar Daniel!
/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0