FREDAGENS FEST!

Det va fredag och de nalkades 40års fest för Micke.
Förfesten.. Hemma hos Niklas och Sara...
De va skoj, gammal skojjig musik och mys med gänget.
Tråkigt att inte Sara kunde närvara men de blir väl fler gånger.



Det va Jag, Elin, Fredrik, Niklas, Rädis, Issa och min älskling.
På senare besök kom Caidal.



Dock tog jag inte många bilder på förfesten inte heller själva festen.
Men jag fick några riktiga guldbilder på 40års farbrorn.

   

Det kan inte vara lätt att fylla 40 när Biffen är i närheten. :)

Det va en riktigt skojjig dag på Dagnys.
The Liptones spelade (dock med kasst ljud)
J.R va Trubadur.
och såklart träffade man massor med folk
Micke blev kanon
Elin försvann,
Niklas hälde drinkar på mig
Rädis dansade attans med Issa
och jag ner dränkt i mina drinkar myste hela kvällen med min älskling
till soundet av The Liptones ljuva musik.

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0