ÄNTLIGEN!

hahha. satt och läste Jenny´s blogg. Hon har drömt om mig i natt de är sick efter som ja drömde om henne med. Vi hamnade i fängelse i kina och vart torterade av små kinesiska söta silikon flickor i string.
(Vi vad under cover när vi följde efter Bingo) Utklädda till killar.
Anledningen till detta vet jag faktiskt inte.

aja.
Dagen har vart bra och nu är helgen här mycket som kommer att hända i helgen..
Kommer skriva mer om det på söndag eller måndag.

Nu är räkningarna betalade, GÖTT. Blev lite försenad men de funkar endå.
Har träffat Jossan, Offi, och sandra i dag med goa tjejer.

Nu är helgen här och Jag och Min älskade får ha hela nätter tillsammans... Det är de bästa som finns när jag får spendera tid med min vackra. ÄLSKAR MIN DANIEL!!!!

So long
xoxo
/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0