*barnvakt*

Just nu sitter jag hemma hos min bundis inne i söderhamn och passar hennes kid en stund. Fan dom har gjort ett bra jobb med honom sötare och lugnare bebis får man leta efter. Inte ett ljud i från honom bara lite knyst när han va hungrig.

Åh jag vill också ha en om dom är så här lugna juh måste fan skaffa en redig karl först. Men jag vet inte om jag är redo ännu om man tänker ett steg längre.

Vart en liten paus där så att han somnade. Nu sover han så sött. Jenny kommer snart hon med. =)

Jag trodde absolut inte för ett och ett halft år sedan att jenny skulle bli mamma före mig men så blev det och hon fick väldens underverk.


Aja tänkte fixa lite sen ska jag vila för jag jobbar i morgon med. *pust*


btw kommer bilder inom kort.

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0