Sibylla x2

DAGEN BARA SPRANG FÖRBI!

Dagen började med att jessica trött som ett hus klev ur sängen och bestämde sig för att åka en lite senare buss till stan. Tog bussen så jag va inne i stan 13.30. Gick på banken  fixade och sen på x.trafik och fixade efter detta vandrade jag hem till Jenny som höll på att städa för fulla muggar medans melvin låg och sov.
Vi gick ner på stan när jenny kämpat klart och tog en fika på FURAN café gottigt. På cafét möttes vi upp av angelica och Mille. Vi va lite på stan jag va hungrig så vi gick till sibylla käkade mat sen gick vi hem till Jenny och fortsatte vårat umgänge där hemma.

Vi Rökte, drack cola och bara umgicks. Lekte med liten melvin brottades med GALEN hunden och skrattade massvis.

Sen innan jag skulle med bussen tog vi en promenad till Sibylla och käkade en gång till för under tiden i vårat umgänge hinner man gott och väl bli mycket hungrig.

Melvin ör nog den sötaste bebin jag har träffat.



P.s jag är inte riktigt van att se jenny som mamma men måste vara ärlig och säga att det klär henne!


Dags att sova.

Natt natt super katt...

/ENJOY/

(Det blev mycket lyssnade på Gnarkill - erection)"tror de stavas så"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0