Nervös....

I morgon eller idag!
Jag ska snart på anställningsintervju. Hoppas det går bra. Det blir första gången någonsin jag går på en intervju undra hur det går till hur ska jag hålla mig lugn och vad kommer dom fråga.
AHhhg Shit vad nervös jag är kan inte sova. Skit trött men tankarna snurrar. hehe..
I helgen blir det raj raj i falköping det va ju ett tag sedan shit vad jag saknat det. =)

Aja åter till min nervositet, jag känner mig lite svag skulle behöva en hand att hålla för att känna mig mera trygg. Kommer gå under i morgon på vägen dit tror jag. Shit shit..

Får ta med mig en cd jag gillar så jag blir lugn vilken ska man ta med sig tro.... hmm det blir förmodligen Dropkick Murphys senaste. Eller kanske.... hmmm ......jaaa vem vet.

Nä time to ställa klockan och nana...

Natt natt och önska mig lycka till!!!

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0