Idag!

idag har jag jobbat och jobbat men de va inte så mycket att göra på jobbet. hade kanske 45 kunder idag. I morgon är det jobb i gen.
Efter jobbet åkte jag hem, började md tvätten och sedan städade mammas badrum, till åga på allt råkade jag förstöra toaletten så det inte gick att spola, men eftersom att min mamma är en riktig hemma fixare löste hon det. =)
efter toalett insidenten kom min pappa och hälsade på åh min söta pappa.
Vi sjöng lite singstar och donade va faktiskt riktigt skönt att träffa honom är ju inte så ofta man träffar den mannen! =)
Sen försvann min katt hon hade rymt vi letade och letade och letade och tillslut hittade vi henne. =) Sötsnöre katten hade stuckit ut genom fönstret. Vi fick i varjefall in henne igen efter att hon hoppat upp och ner som en jojo i varenda träd vi har här. =) hehe
har pratat massor i telefon i dag är verkligen skönt att höra daniels röst men de vore massvis med mycket skönare om han kunde vara här med. =)
Men snart kommer jag ner igen och då blir han inte av med mig på bra länge de lovar ja, hehe.

Nu ska jag faktiskt komma i säng.

Natti natt

-->Saknar dig Daniel <---

Jag har btw världens bästa pojkvän. Rör ni dör ni!

/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom och döda då!

2008-08-27 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0