Förra helgen!


FREDAG 25/7-08
På fredagen jobbade jag tills ganska sent bad min syster handla på systemet och fick efter jobbet fara till shamn för att hämta de alkoholhaltiga dryckerna kom hem och gjorde mig i ordning stinsen ringer och vi far ner på lappstan där det är förfest innan marknaden. =) Vi festade och hade det riktigt trevligt. Sen tyckte folket som va på festen att de va dags att gå kl:23.20 någonting tror ja dom sa att öltältet på marknaden inte hade öppet fasligt länge.
Väl framme på marknaden jessica kände sig nykter. (Urk) Betalade ändå in mig i hopp om att hinna dricka lite. Vi va där väldigt länge och så stängde dom tältet men efter en stund va det öppet igen.. haha.
Det va sång,danspåbord, träffa gamla bundisar, pusskalas, karusellåkning, m.m
Väl efter öltältet lyckades stänga bestämde vi oss för efterfest. (Jonas fick stå ut med den)
Jag och Jonas vandrade till lappstan för att hämta öl och båten tog båten till Sjbryggan hämtade upp Markus och åkte till vannsätter. Gick hem till jonas och började parta. men vart tog allt folk vägen?

Stina hamnade på något kontigt vis i mohed snodde en cykel och kom efter många om och med till jonas. Innan hon hunnit komma hade tomas somnat på soffan och små barn va där och bjöd på Mümmelman, gottigt värre. En smärre packad jessica lovade stinsen att sova brevis henne i sängen och så blev de.




LÖRDAG 26/7-08
Ångrade mig på morgonen att jag inte gick hem och sov. eftersom att stins hade sovit typ 2 timmar mer så vaknade hon tidigt och kunde bara inte hålla käften så de va lika bra att kliva upp. Vaknade sakta men säkert till liv gick hem till mor käkade frukost och i hopp om att hitta en enda liten cigg men så va icke fallet. Röksugen som ett hus gick vi tillbaka till Jonas planerade dagen och fixade med att vi skulle mötas ett gäng nere på Hovnäs de gjorde vi och jag fick min fina leverans med ciggaretter.. (Lycklig som få) Åkte till Norrlandsporten och käkade mat(Mitt jobb) gott va det och alla vart nöjda. btw på vägen till porten skadade stinsen sin fot...Stackars orienteraren. haha.
Åkte tillbaka till Hovnäs drack blev full och badade.. Jag badade i sjön där de finns fiskar. Ohh my goood jag måste ha vart full.. haha.
Efter att ha grävt ner folk i stranden,badat, druckit massor haft skit trevligt bestämdes de att vi skulle åka hem snygga till oss och gå på förfest på lappstan....


Efter att ha hållit på i en timme va jag nöjd med mitt utseende; Då ringde min telefon och de va stinsen hon hade kommit tillbaka men hade svårt att ta sig från hammarn så mor och jag for och hämtade henne och eftersom att jag va hennes väska så hade jag lyckligtvis glömt hennes mobil i båten glad när jag hittade den kan jag lova.
Hon bytte om och vi for till lappstan där va de folk i massor.. skoj att träffa nytt folk se gammalt folk åter och bara ha de trevligt.
Det va sjukt trevligt på lappstan va de. Sen gick vi vidare till marknaden koll på klockan hade verkligen inte jag. haha
Det va massor med gamla vänner på marknaden som man träffade faktiskt riktigt skoj.
Vi åkte karusell och så åkte vi ännu mer karusell gratis eftersom att jessica är typ kung på att flirta så fick vi en ensam tur i karusellen. haha. Mesta dels utav tiden spenderades i öltältet och snacka med folk.
Sen ville vi ha efterfest igen men de ville inte Jonas så då fick vi minsann leta annan efterfest. vi bestämde inget förns vi fått tag i öl men de pratades om att åka ut på sjön och basta och leva rövare på Brännholmen men det blev inte ritkigt så vi hamnade i Lynäs på Rajraj fast eftersom att jessica hade käkat kebab och tappat rösten så va det ingen som ville prata med henne så då somnade jag i stället och lika bra va väl det. ingen hörde ju vad jag sa endå.

SÖNDAG 27/7-08
Efter ha sovit en par timmar i Markus otroligt trånga soffa vaknade jag och insåg att min röst ännu inte hittat tillbaka till mig. Så jag satt mest tyst och de kanske va lika skönt för dom andra de med. haha. Vi gick ner till Hovnäs och de blev bad och någon öl. Jessica hade väldans tråkigt. De kom folk pch de bestämdes att vi skulle grilla så jag och Angelica for till affären handlade och åkte till Lynäs vi grillade och myste. (Ganska skönt att slippa prata men när  man ville så funkade de inte) maten va sjukt god och jessica blev sjukt trött ville åka hem. Mamma ringde och vi åkte till stan käkade smörgås tårta och sen åkte vi hem. Jessica bäddade på golvet med en madrass tryckte in en film i dvdn och kollade en stund. Vaknade dagen efter av att jag låg och kramade om mina pyjamas byxor. Hade inte hunnit så långt som att byta om....

MÅNDAG 28/7-08
Efter mitt sjukt jobbiga uppvaknade så ringde stinsen hon hade sovit hos karln hennes så hon kom till mig när jag stod naken i hallen. Efter alla konstiga hänelser denna morgon så gick vi ner till Jonas där stina hade resten utav sitt liv samlade i hop det städade lite och åkte till Lynäs där markus satt helt utan liv inte ens en klocka hade han(stackarn) Han hade glömt sin plånbok i Disko svens båt och Mobilen i Jonas båt och tvn hade slutat vilja visa något samt var stackarn helt utan toa papper. Ingen hem tele inget internet och inte var bilen hemma heller Ganska strandsatt kille ute i lynäs.
Agge och Staffan kom med Markus bil. vi åkte med dom in till stan fast först va vi tvungen att bygga i hop markus liv igen. Åkte till Disko-sven hämtade plånboken åkte till jonass båt hämtade mobilen. Nu var nästan hans liv komplett de enda som fattades va toa papper men de köpte han på ok efter att vi käkat.
Sen gick vi på systemet handlade lite alkohol och sen for vi hem igen. Jag åkte till mitt och de andra till sitt. Jag gjorde mig i ordning och tog syrrans moped till lynäs. Då kunde festen börja.
Sen va Markus chaffis och körde oss till grill natta i Bollnäs där vi stötte på Anna och Mattias. trevligt.
Hade massor med skoj på krogen med dans kissa i pissoar och va allmänt full och dryg. hehe.
EFTERFEST I LYNÄS!!!
Det blev knapt efterfest men vi trodde de. Vi rostade limpa sen gick vi och sov. haha typiskt.

TISDAG 29/7-08
Vaknade i lynäs jävligt sliten. De va jävligt varm och de stod en pool på gården jag och stina dök i efter att vi legat och pressat i solen hela dagen... de va kallt i vattnet. Vi blev riktiga badjävlar.



De var en händele rik helg. =)



Helgen som just har varit va underbar den med men jag kan inte berätta om den förns jag fått veta lite mer.

Lite kan jag berätta:
Va i sthlm med JennyM
Kollade Pride tåget
Åkte Tunnelbana
Träffade trevligt folk
Gick på Laroj men de va Spybar
Åkte taxi
Gick omkring i regnet
Njöt av ledighet
Blev biten av galen hunden

mer detaljer kommer så småningom. Denna helgen har vart den bästa ever.
Tank you Jen
Btw så va denna helgen nästan i klass med Marilyn Manson konserten vi va på!!!

'Nu är de dags för Jess att krypa i kojjan
natt natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0