Det va den dagen!

Så var den dagen över äntligen nu är det snart dags att krypa ner i kojjan!

Det var ju inbrott hemma hos mi syster för ett tag sedan. Idag va vi ner till lägenheten och bytte lås och så knackade vaktis på grann dörren där det inte ska bo några. Låste upp dörren och syrran klampade in och se där så var nästan alla hennes grejjer. Det låg en karl i en soffa och syrran bara sa men de där är ju mina sängkläder och min tv och de där är barnens sängkläder och deras väskor. WHAT!

Gick in tillbaka i hennes lägenhet och ringde hyresvärlden och berättade han blev svinförbannad och sa att hon skulle hämta alla saker på en gång. Så hon gjorde som han sa och folket var borta ur lägenheten.

SJUKA MÄNNISKOR! För gö inbrott sen flytta in i en lägenhet olovligt. (dessutom i samma hus) dörren mitt emot.

Aja nu ska jag sova, drömma och vakna i morgon sedan fara till jobbet

saknar daniel.

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0