*bedtime*

But first....

Absent-minded - Tankspridd

(the naked truth)(=den osminkade sanningen)


idag har jag varit väldigt tankspridd, tänkt mycket på min syster och hennes små. Dessutom har jag tänkt sjukt mycket på falköping och alla älskade där. i morgon ska jag ringa på ett jobb (igen) Har hänt mycket i mina tankegångar just kan inte förstå varför jag har fått så konstiga och obegripliga tankar. Måste bero på min omgivning. haha
Mina tankar är så sjukt obegripliga att jag inte ens kan skriva ner dom här.

Det finns något som blev stulet i min systers lägenhet som jag bara inte kan förstå varför någon stulit det. 
   *hennes och barnens Tandborstar. 
   * Alla deras sängkläder (inkl. lakan, bäddmadrasser) rubbet
   * Barnens dopgåvor
Hur kan man bara göra något sådant mot barn som inte har en enda möjlighet att försvara sig det är sinnessjukt. Fattar inte hur någon människa kan sjunka så lågt. Inte ens jag som har endel som hatar mig inte ens dom önskar jag något liknade fy fan så kränkande. Ett inbrott är att rota i någon annans liv och riva omkrig i deras personliga saker finns bara inte på min lista på saker jag skulle kunna gjort.  

Btw, har jag beställt biljetter för en resa till .......!
ska bli så sjukt skoj!!!

Dags att nana ska upp tidigt i morgon.


SALUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0