SAGA!

Denna historian är bara sååå guld. Sandras syster har skrivit den... I LOVE IT

Kära Torbjörn!


Undertecknad har kidnappat din åtråvärda dotter. Vi har flygliftat till Amerika. Närmare bestämt Las Vegas. Där ämnar vi ingå äktenskap i det kolossalt vördade, kitchigt utsmyckade, otroligt populära Elvis Presley-kapellet.


Uppklädd i en frasande brudklänning tillverkad i hundraprocentig polyester samt förgylld brudkrona i tjugofyra karats plast (Made in Polynesien) kommer din förstfödda, Ann-Sofie att stå brud.

Inför tjugotalet åskådare ekiperade i äkta The-king-sparkdräkt vandrar vi uppför altargången. "Hounddog" blir vår bröllopsmarch.


Misströsta icke!

Efter vigseln ombesörjer jag min hustrus framtid.

Tillsammans har vi ordnat ett komfortabelt hem. Nämligen en hippiebuss. Rabatterad rosthålslagning ingick i det oanat låga priset. Jag menar 6000 dollar är ju ingenting för en sådan raritet!

Annars är den enda defekten avsaknad av airbag, vilket ordnades finurligt med madrasspump och traktorslang.


Om du förresten saknar den ovärdeliga Mingvasen, finns den på pantbanken, Fettisdagsgränd 23. Det är slantar vi behöver för att renovera och inreda hästfinkan som vi införskaffat som husvagn.


Som morgongåva får Ann-Sofie en Irländsk Varghund. Jag fick den billigt eftersom ägaren åkt in för innehav, och hunden var en aning aggressiv, men Ann- Sofi är ju så bra med djur så det kommer hon att fixa.

Med stolthet vill jag förtälja att jag inkasserat dessa dollar helt ärligt! Chokladbollsförsäljningen samt pantandet av min ölburkssamling gjorde susen!


Bröllopsresan...Resrutten är i planeringsstadiet, men slutmålet har destination Woodstockfestivalen, som återuppstått denna sommar. Således får ju jag en chans att uppleva gamla minnen, och Ann-Sofie brukar ENDAST Mariuana, eftersom hon väntar vårt kärleksbarn.


Oroa dig inte! Allt är under kontroll. // Bandidos Bert


P.S Jag är hos grannen och pluggar / Ann-Sofie . *Hi hiii*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0