Det blir inte alltid som man har tänkt sig!

Nu får juh alla som dom vill och det var inte det jag hade tänkt men det kanske är det bästa endå.
Livet är inte bra alla gånger precis som humöret.
Men den senaste tiden svänger mitt humör väldigt mycket jag är ledsen för det men säg till mig vad jag gör för fel hur fan ska jag annars kunna bli en bättre människa.

Kanske skulle vara en fin inledning till ett ingenstans.
Varje dag kämpar jag mot onda demoner som letar sig in i mina tankar och bara gör allt mycket värre jag vill inte vara här, jag vill inte vara den jag är, vad ska jag göra åt det när jag saknar hjälp?

Ett ingenstans kanske ska bli en bok om mig själv till mig själv för att jag någongång/någonstans ska förstå hur jag funkar så jag kan förklara det för människor som jag möter. om jag nu vill möta någon jag vet inte hur långt min energi räcker, jag tänker inte be om mera nu. Vi får se hur långt jag klarar mig.

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0