bara måste!

hehe grymt bra låt! SAKNAR ER I FALKÖPING! ALLA ER I FALKÖPING MASSOR!
en liten allsånt till er från mig!

Det var fredagskväll och jag kände mig rätt het
Jag skulle gå på diskotek, på atletaktivitet
Jag skulle höja våran nativitet
utan kyssar, prat & smek, befolka vår planet
Väl där i kön, med ett bultande kön
blev jag stoppad av en väg, behandlad som ett drägg.
Den gjorde verkligen skäl för sin lön
när den fråga har du leg
-Du grabben har du leg?
Då vände jag mig om och fick se
en flicka blond, av högsta kvalite
Lär in Don Juanens ABC

Jag sa... Du är den vackraste som jag någonsin mött
dina händer, dina fingrar, dina ben och lår
dina ögon, dina blickar, dina fötter, dina tår
är det finaste som jag någonsin har sett
ta ett bett av mitt kärleksspett!
Jag sa... Du har det du måste gå på diet?
dina armar, dina höfter, dina vader, dina bröst
dina läppar, din röst, ger mig levnadslust
jag skjuter upp min raket
kom och blås i min segertrumpet!

Jag fick en smäll och hon sa: stick någon annanstans!
Jag tänkte äsch vad gör väl det, det är ingen idé
Hon var nog korkad. Ja för dum för en romans
hon hade säkert hiv, och hon var alldeles för bre'
Så jag gick till baren och beställde mig en öl
och en sexa absolut; jag laddade mitt krut
jag slog mig för bröstet och gav upp ett bröl
sen så tog jag ett beslut: Dags för ett skjut!
Så jag gick fram till första bästa tjej
spände upp mitt bröst och ropa hej!
ska du med hem på te & pastej??

Jag sa....

En ensam man på en väg, det var kallt
det var en natt i april
han stod och frös vid ett träd och han svalt
när herr ågren slog till
men han väcktes av ett förförande os
av den missförståddes lindrade dos
langa hit en grillad med mos

Han sa... Å sibylla du är vännen i nöd
ge mig dressing, ge mig senap, ge mig lök och lite salt
men inget salt på mina strips och gärna ketchup över allt
jag vill förlusta mig mellan dina bröd
utan dig skulle jag vara begraven och död
Han sa... Å sibylla jag vill bli din profet
ge mig mos och ge mig korv och ge mig ost och ge mig läsk
sibylla inget fjäsk, men jag är fast i ditt träsk
jag skjuter upp min raket
kom och blås i min segertrumpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0