Årets julklapp!

hahaha! Var in till söderhamn idag och träffade Jenny. Vi satt lite på Teves och fikade sen vad hon pissnödig och då visade hon mig att hon kunde vissa konster med brösten. Skojjigt värre.
Sen gick vi vidare till expert för hon ville ha en mp3 men hon hittade ingen som passade. (snäppet snobbig)....
 Vi tog oss i kragen och gick till djurboden där jag köpte en kattleksak till mammas katter lade den i jennys västa och det såg ut som vi bar omkring på en walkie talkie. Vi drog oss vidare för att leta reda på en second hand butik som öppnat, gick in på Bowlingen och där i från fick vi vägbeskrivning.
Kom till Erikhjälpen gick om kring där och kollade lite och Jenny fann en soffa som hon ville ha men den kunde hon inte bära med sig. så vi kollade vidare. Vi hittade en varsin käpp och stilade med dom ett tag knäppte några foton och hängde till baka dom.

När vi sedan stod och tittade på dom så löd konversationen ungefär såhär:

Jenny -" Alltså jag vill värkligen ha den dära käppen"
Jessica -" Ja jag vill oxå ha en käpp"
Jenny - " vad ska du med en käpp till ?"
Jessica - "ja men vad ska DU med en käpp till?"

Gick  vidare och kika jenny hittade en hatt eller rättare sagt 2st hattar. Och så gick hon tillbaka till sin älskade käpp och sa jag ska ha den vill du ha den andra i julklapp..
hahaha...
sen köpte hon 2 käppar och 2 hattar tanterna i kassan frågade om dom fick se showen tror inte dom trodde vi skulle använda dom på riktigt. sen sa dom att dom kanske får se oss i tidningen... hahaha.. asg

Vi tog på oss hattarna och greppade käpparna och gick till Bowlinghallen för att Bowla lite (Glöm inte den skumma antennen i väskan). Jenny blev kissnödig som vanligt och var tvungen att gå på toaletten, Där utövade hon väldigt roliga acrobatiska konster, jag skrattade så jag höll på att pissa ner mig.
Vi bowlade det gick inte skit bra men jag var mycket duktigare än Jenny. Jag fick 72 och hon fick 25.
Sen tog vi våra hattar och käppar igen och gick in mot cetrum vi mötte upp hennes mor och  hon var inte förvånad över inpulsköpet. hahaha undra varför.

sen knallade vi till hemköp och köpte cigg fan vad folk kollade på oss. DETTA ÄR EN DAG VÄRLD ATT MINNAS!

Bilder kommer så fort jag lagt in dom på datorn... hahahaha SKOJJIG DAG


Passa er när jag och jenny är i farten lever ni farligt vi har piggar på käpparna

TACK FÖR DENNA DAGEN JENNY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0